Friday, August 19, 2011

Sabar :)

Assalamaulaikum.

Hai-2. Okay guys, banyak betul dugaan bulan Ramadhan ni. Cehhh, konon =,=  Okay tak ada lah. Korang ingat tak fasal entry before ni yang aku marah sebab ada orang copy cat blog tittle aku tu ? Hmm, okay. Aku just nak bersabar je sebab hal tu & ingat kan nak terus lupa kan fasal benda tu sebab takut bergaduh ke apa ke nanti. Tapi tadi dekat FB nampak dia post status. & i know status tu ditujukan dekat aku. So do i care ? Dia cakap aku talam 14 muka ? I don't know talam 14 muka look like ? Ada siapa yang tahu ? And dia kata aku budak pandai ? Hello, even aku dekat class yang first aku tak sepandai apa yang fikir kan. So don't judge people kalau tak kenal betul-2. & she said aku tak perfect, hello, adik aku yang dekat primary school pun tahu 'TAK ADA ORANG YANG PERFECT DEKAT DUNIA NI'. & dia cakap tak ada hak nak comment fasal dia kan ? Kalau kau punya cerita dah HOT sangat siapa yang tak nak comment kan ? & please lah sekali lagi jangan nak show off sangat tahu lah tu hak kau kan nak shoe off ke tidak, tapi jangan lah buat orang meluat sangat.

Bukan aku sorang je yang rasa macam tu, classmates aku yang baca blog perempuan ni pun rasa macam nak gelak guling-2. Okay, hopefully tak ada lagi post yang melibat kan dia after this. Cacat kan blog je buat post marah-2 ni. Tapi aku still post jugak sebab, dah tak ada tempat lain lagi nak share. Tulah kan best kalau ada kakak :) Lastly, i wish supaya tak benci sangat dekat budak tu. Insya Allah you can do it. Amin :) Tak baik benci-2 orang. So, Akma kuat kan hati kau untuk be normal dengan budak tu * trying to be normal wiht her, sebab aku tak nak benci orang tapi kalau orang nak benci aku. Dipersila kan. Do i care kalau kau nak benci aku. Tak rugi apa pun. That was my mum usually cakap :) Insya Allah you can do it. Amin :)



No comments:

Post a Comment