Friday, December 17, 2010

Grrrrrr!

salam readers and blogers!

huaa~  hari ni, malang ke? aha, agak lah, sebab nye? haaa, korang nampak tak gambar gambar dekat post yang sebelum ni post yang tittle akma tu. ok, pic pic tu dia ambil menggunakan handphone kesayangan aku! even camera dia cantik. *cett memang x cantik pun! HAHA! ok, seperti yang aku tau *aku je tau korang tak tau. dekat lappy ni memang ada virus tapi aku tak delete delete lagi! 

then tadi aku ni pergi lah masuk kan mmc handphone aku dekat lappy ni , untuk upload gambar gambar tu semua ni sebab addicted nak post ebtry lah ni! *blog dipersalahkan! then lepas je siap upload upload tu aku teruslah pasang balik mmc tu dekat handphone! lepas tu duduk lah menghadap lappy ni! then dengar bunyi hp bunyi dia *NEKNEKNONONEKNEKNONO  *pembongak lah kau! aku ingat kan bunyi handphone sape lah tetibe tengok handphone aku. then terpikir bile lah pulak aku tukar ringtone ni? pastu lepas je jawab fone call aku nak tukar lah balik ringtone then tengok file mmc dah kosong. dah format ke? YA ALLAH! apa dah jadi? semua hilang. gambar? lagu lagu yang bestt pluss baru bluetooth dari fikhri time ruenion hari tu pun hilang! :( nanti jumpa aku bluetooth balik eh weyh! HAHA! kalau lagu tak pe lah jugak boleh aku download balik, ni gambar? mane aku nak capai kan balik? sabar jelah! aduyy. 

p/s : esok balik kampung so tak ada online, tak ada entry baru! :))

GTG :)
       

No comments:

Post a Comment