Wednesday, December 15, 2010

School Break & Teknik :))


ASSALAMUALAIKUM!

 Heyyyaa!actually aku tak tau pun nak update hape, tapi meh lah aku cerita sikit fasal scholl break kali ni! agak membosan kan sebab until now tak ada pergi holiday dekat mane mane lagi! argghhh! alasan untuk pergi holiday adalah cuaca x menentu asyik hujan je! errr! sabar jelah! so setiap hari buat benda yang sama dekat rumah! nak tau buat apa? haa, jadi maid! errr! bangun tidur harus lah kemas rumah ex: jemur kain dan menyapu! ada jugak lah keluar dengan kawan tapi balik lambat sikit pun dah kena bising! huahuahuahua! lepas je siap semua kerja rumah tu aku baru lah mandi! HAHA! thenn~~~
apa lagi duduk lah menghadap lappy ni! daripada tengahari sampai lah ke malam then berhenti sekejap untuk buat apa yang patut! haha! *beri laluan kepada orang  pulak! HAHA! then sambung sampai lah pukul 4 pagi! HAHA! aku tak tau lah nape tak muak muak menghadp benda alah ni! HAHA! matbe tak akan muak kot, hopefully macam tu lah! HAHA!  

Anyway, next year si akma ni dah nak masuk form 4 dah pun! tapi still rendah! ngee~ cett* bukan tu sebenar nye yang nak cerita! HAHA! okay, aku nak bagi tau yang aku dapat TEKNIK! impian tercapai pun akhir nye dapat teknik yang sangat sangat di idam kan pulak iaitu teknik JASIN. HAHA! tapi sekarang ni tak tau lah sama ada nak accept atau tak! anyway aku dapat jurusan kejuruteraan awam! seperti apa yang aku mohon lah! :))
sekarang ni 70% rasa nak tolak tawaran tu! HAHA! sebab? okeyy, sebabnya kasihan dengan adik aku si akim tu, second ayah kata 'tak payah lah pergi,boleh ke duduk asrama?' HAHA! ada pakcik aku pulak cakap pergi lah asrama keluar dari sangkar! HAHA! my sis pun ad cakap jugak kalau amik kejuruteraan awam tu susah nak dapat kerja, so better amik sc stream a.k.a sc tulen! nak amik sc stream? ouhh, boleh ke?
boleh sebenar nye, tapi si akma ni dia ada masalah malas! HAHA! sc stream tu kena rajin! so kalau nak amik sc stream kena lah double triple kan kerajinan ni! HAHA! apa apa pun tunggu jelah result PMR nanti! then baru lah aku decide nak amik mane satu! :))) 


p/s : sory kalau ada ejaan yang salah, faham faham sendiri sudah! :))

      GTG, makan ~







No comments:

Post a Comment