Friday, December 24, 2010

PMR result :)

assalamualaikum :)


heyy! cehh, lama aku x edit blog. pergi kemanakah si akma ni? okeh, aku pergi jalan jalan kott. tempat nye? haha, zoo negara? hahah! cehh, pergi sekejap je, nak berblog pun x sempat! HAHA! okey, actually, aku pergi jalan jalan gan cousin habis KL kita oerg tawaf *tipu  
gambar gambar? later lah, sebab x upload upload lagi? malas actually! HAHA


ok, fasal result PMR? ok result boleh la, cukup cukup makan je kot. btw, I'm not satisfied enough with my result :'( tersangat tidak puas hati. dapat berapa? haha. ada lah sikit. luckily parents okay je, tak marah. sebab diaorang dah nampak kot effort aku, ibu aku je yang potpetpotpet sikit. normal lah kott! :)


fasal sekolah pulak? teknik? semesti nye tak lah. tks? pun x kott! tms? maybe ye kott, sebab nya? haa, sebab tms ak ED *engineering drawing :) so, tms lah yang menjadi pilahan. so, isnin ni? pergi ke sekolah nak mintak surat tukar! yee. hopefully dapat biase kan diri kan tms nanti :)


:) gtg 

No comments:

Post a Comment