Wednesday, July 20, 2011

Alhamdulillah :)

Assalamualaikum :)

Hai-2. Heh, hari ni Akma tersangat happy tapi tersangat penat jugak *okay BM saya salah. Okay first of all, Akma ni tercalon as pengawas untuk sesi 2011 & 2012 , so alhamdulillah sebab tak senang untuk tercalon, this time pun 35 orang je, so, me one of them. Suka ke jadi pengawas ? Idk. Act dah tercalon since last week lagi, tapi baru hari ni update blog. Lately ni Homework tersangat lah banyak nye, that's why tak dapat nak online. Tittle entry ni Alhamdulillah ? Muahaha, yeyyy, puasa dah habis. Tinggal Yasmin & Farah je. Eh Hani jugak. So guys, keep it up. Ya Allah hari ni pulak puasa penat dia bukan main plus tak sahur. Huhhh. Hari ni awal-2 pagi dah kena berlari sebab mengejar Mentor aku, Visali. Mentor apa pulak ni eh ? Okay Visali tu Mentor aku untuk minggu orentasi pengawas ni, two weeks je. Okay, aku awal-2 pagi lagi dah berlari pergi mencari si Visali ni, FYI dia ni Super Hyper :) Kuat berjalan. Kalau suruh dia tawaf satu sekolah pun no hal lah bagi dia. Then hari jugak kena mintak tanda tangan semua cikgu dekat TKS tu. Seriously, aku macam penjahat dah hari ni, banyak gila kena soal & Alhamdulillah i can answered all the questions.

Okay dalam class pulak hari ni first sekali Chemistry, hari ni tak belajar sangat, daripada 80 minit tu, kitaorang just belajar selama 5 minit je, huahuahua. Yang lain buat apa ? Okay yang lain tu dengar Cikgu Aisyah punya motivation. Dalam 20 minit mula-2 start class dia tunjuk satu video ni fasal sejarah Islam, dia kata nak bagi kesedaran dekat kitaorang, sebab kitaorang ni kurang kesedaran & video tu interesting :) I'll share it, kalau Yasmin dah amik dari Cikgu Aisyah nanti. Okay after dia tunjuk video tu, dia pun start lah menceramah kan kitaorang, LAMA~ Sampai Yasmin kata, ' Huihhh, ni kena tulis dalam blog ni' Hahaha. So ni idea Yasmin untuk suruh tulis dalam blog :) Dia pun tulis jugak nanti, i'll read it Yasmin :) Tapi kalau time Cikgu Aisyah tu bagi motivation free, aku mesti interested nak dengar. Tak tahu lah kenapa. & dia punya motivation tu sedikit sebanyak ada bagi kesedaran lah dekat aku. Lepas class Chemistry tu pulak, class BM :( Hohhhh. Lisan ? Jumaat ni ? Okay, saya tak sedia lagi, baru 2 perenggan je hafal :) & after rehat, aku punya penat pun dah plus plus plus, sampai kata dekat Yasmin aku nak air! Okay, FYI jugak, Akma kalau sehari pergi sekolah tak bawak bottle tak sah :) Air sangat penting & Akma sangat kuat minum air same goes with Yasmin. Hani pulak bawak air tapi minum air orang, kalau tanye air kau mana Hani, dia jawab beg dia minum = =' Farah pulak, macam mana air tu time pagi, macam tu jugak lah air tu time petang. Okayy, lupa kan fasal air. Okay after rehat pulak waktu Math, , memang sesuai lah untuk rilex-2 tambah pulak Math dah habis topic untuk form 4, so cikgu tak mengajar. So aku pergi dekat tepi Yasmin duduk dekat bawah tu tidur dekat beg dia dapat lah 10 minit kott, okayy after that segar sikit. Sorry cikgu :) 

Petang pulak, ada aktiviti orentasi pengawas, best lah jugak :) Tapi banyak gelak sebab tengok perangai plastic Yasmin :) Hoho. Hanisah pun, tapi Hanisah lagi senang lah buat aku gelak, belum bercakap lagi dah boleh gelak tengok dia. Okay time aktiviti tu, aku tak active sangat sebab dah penat gila dah, so just duduk diam-2 and buat apa yang patut je. Tapi yang best time tulis-2 dekat kertas tu dapat tulis nama Taylor Lautner. 

Lastlyyyy : Thanks to Yasmin sebab kuat kan Si Akma ni untuk tak buka puasa hari ni & Farah thanks too for the pizza. Sedap weh, next time buat, bagi lagi ye, Hakim pun nyibuk-2 makan & just got bad news, rumah tak ada air 2 hari. = =' Tahun ni suka pulak tak ada air, rasa nya tak ada lah duduk dalam hutan deh.

P/S :KA , entry akak fasal akak lambat ye, kena fikir ayat superbbb = =' Anyway, sorry semalam :(

No comments:

Post a Comment