Thursday, July 21, 2011

Sekali cukup lah

Assalamulaikum (:

Hai-2. Hari ni dekat sekolah tak sabar-2 nak balik untuk update blog. Heh, sebab geram sangat dengan ____. Okay 4K for sure dapat agak kan aku geram dengan siapa. And bukan aku sorang je kot geram dengan orang tu, Hani, Revathy & Yasmin pun mesti geram jugak kan ? Yasmin sorry sangat, sebab kitaorang kau kena sekali. Aku serba salah sangat weh. Sorry taw, hopefully, this is first & last guys. Tapi memang tak dinafikan salah kitaorang. Tapi atleast bagi lah peluang untuk kitaorang explain, tu lah yang regret sangat. Sampai rumah aku still rasa marah-2 until now & sekarang rasa risau, even dari tadi lagi. Actually idk why   nak rasa risau sangat semua hal dah settle. Dah mintak maaf pun. Maybe sebab benda first time happen to me kott. Korang yang tak tahu mesti tertanya-2 ek apa yang jadi ? Errr, malu nak cerita, so bia lah Akma & classmate je yang tahu., yang classmate aku tu hopefully korang diam-2 jugak eh :) 

And Hani, sabar okay, seriously aku nampak muka kau macam dah tension habis dah tadi, sama lah dengan aku tadi nak senyum pun tak larat. Next time kita jangan buat lagi hee.Time last yang kita mintak maaf tu kau pun tak cakap apa-2, sabar okay. Salah satu dugaan tu :) And Yasmin aku tahu kau risau, and pandai kau sorok risau kau tu, tak nampak sangat, still boleh senyum-2 lagi. And Revathy pulak diam je. And Sharmilla kau tak buat salah macam kitaorang buat, but, kesian jugak dekat kau bukan salah kau pun kan, tapi kau yang terima akibat. Sabar jugak ye. Anyway, i can't forget what happen today. First time sepanjang bergelar "pelajar". Macam mana lah eh, orang yang selalu buat salah tu tak serik ke? Tak risau ke ? Aku yang first time ni haaa dah serik plus menyesal plus risau tahap gabannn. Sumpah lepas ni tak nak buat lagii :( Insya - Allah. Haaa, Visali now aku dah tahu macam mana rasa menyampah nye kau dekat orang tu, aku dapat rasa sekejap tadi. And sekarang aku tak ada lah menyampah sangat dekat dia :) Tak baik menyampah lama-2. 

No comments:

Post a Comment