Friday, July 22, 2011

Kawan jugak yang best :)

Assalamualaikum :)
Hai-2, this week memang TAK best ! Dekat sekolah jelah tak best. Idk why act. Hari ni aku kena tegur dengan cikgu, bukan aku sorang je tapi 13 orang tak silap, sebab kitaorang masuk class lambat lepas rehat. Yang tak puas hati tu masuk lambat bukan saja-2 lah cikgu, saya kena bertugas dekat canteen. Nak tunggu diaorg habis makan lagi. So lambat lah sikit masuk. Lambat pun 2 minute je, kena marah macam masuk lambat 20 minute. Cikgu pulak terus marah-2, tak nak dengar explaination kitaorang dulu. Heh. Fyi, aku tak mintak maaf pun fasal tu, betul lah apa Yasmin kata tak payah mintak maaf kalau kita tak salah :) And hopefully next week tak ada lah nak kena marah-2 lagi.



Thanks to Hani & Yasmin sebab kau berjaya buat hari ni best balik untuk aku, even dah kena marah-2. Kita memang asyik kena marah je kan this week ? Hahaha. And best weh petang tadi even kita kena stay sampai pukul 4 untuk siap kan homework :) Muahaha, even tak banyak homework yang dapat disiap kan, tapi berusik jugak lah kan, kalau dekat rumah tak tahu lah berusik ke tidak. Tapi part yang gelak-2 paling best lah heee, sampai 2 kali aku solat batal sebab kau Yasmin. And Hani sorry sebab aku tinggal kan kau sorang-2 time balik tadi, tulah aku dah cakap call mak kau cepat, degil sibuk dok tengok orang bersilat. Anyway guys, I   You :) Even kau dah buat aku kecik hati hari ni weh :( Heee. Idk what happen if you guys are not with me :) 

1 comment: