Thursday, July 7, 2011

Mid - year result

Assalamualaikum :)

Heyya, lately ni kerajinan nak update blog meneball :) Okay, nampak tittle tu ? Nampak ? Okay nampak kan. Okay today, dapat tengok report card untuk result mid-year hari tu. So, how was it ? Nak kata teruk, tak lah sangat. Tapi still rasa nak campak jugak lah time tengok tadi, tak bagus mana pun result untuk this time, tak ada apa yang boleh dibanggakan. Ada 2 Failed hoooo = =' Addmath dengan Chemistry :( *ayah & ibu jangan marah eh, subject ni memang ada masalah sikit, study pun ala kadar lah dekat subject ni. I'll do better untuk next exam eh ? PROMISE.

Hopefully ibu dengan ayah tak marah. Before exam lagi aku dah kata dengan diaorang, subjek elektif tak janji sangat nak score. So diaorg pun macam faham je time tu. Sabtu nanti 16/6 parents kena datang sekolah amik report card. Kalau tak silap lah. And to Aina Yasmin, as usual ibu aku mesti tanya ' Yasmin, berapa A+ ? '
Errrrrrr. Aku malas nak sebut nama kau, nak cerita fasal kau, nanti aku mesti kena bebel. 'Cuba lah ikut Yasmin tuuuu, tanye dia macam mana dia belajar'. Ni semua nak buat aku guna headphone je. Haha. And Yasmin, congrate untuk result kau tu :) Bersyukur okay, jangan cakap result kau tak okay lagi, dah okay dah tu. tapi addmath tu jangan lupa, nanti kottt kena bayar.

Farah Farzana pulak :) Muehehehe. Kita asyik lebih kurang je, number pun beza satu. Yang failed pun sama. Haha. Markah addmath pun kau lebih satu, aku kurang satu. After this kita struggle sikit ye :) Kan tadi kita dah bersemangat study addmath, senyum sampai telinga kalau dapat solve kan soalan addmath, so let us keep it up :) And guys, FYI, aku ada sorang lagi kawan yang close, but tak pernah lagi buat entry or cerita fasal dia ni deket blog. So entry after this fasal dia. To Syamimi Aqilah pulak , jangan putus asa taw dengan result kau, study hard lagi eh sama-2 lepas ni. Nanti kita belajar dengan Yasmin. *Ibu aku suruh, heee :) Eh, fasal mimi ni pun tak pernah cerita kan dekat blog ni, haaa later lah with yang sorang tu.

And now rasa macam sangat berkoba-koba untuk study hard, mood ni datang after best gilaa study addmath hari ni, sebab faham kot. And maybe after tengok result yang sangat tidak boleh dibanggakan tadi, so hopefully semangat nak stduy more hard ni kekal lama sikit. Form 4 ni kena struggle, and a bit weird sebab ada dengar senior yang kata form 4 ni honey moon year ? Hello tak ada nye okay, terseksa year ada. Semalam ada penceramah datang sekolah and he said 'Hari pertama di form 4 dah bermulanya SPM bukan nak tunggu form 5 nanti' and kata-2 dia tu lagi buat cuak je. I can't imagine kalau form 5 nanti baru nak struggle, nampak nye tak tidur malam lah sebab nak kena hafal banyak benda, tambah-2 kalau Biology tuu. Dari chapter 1 form 4 and sampai chapter last form 5. So jangan lah makan asam-2 okay. Chocolate tak peeee :) * So akma start dari sekarang to Yasmin and Farah, tugas kauorang, ingat kan aku okay, kalau aku macam malas-2 tu. Okay ?

Tiga hari ni Yasmin tak ada with us, sebab dia pergi Leadership Camp. So, aku kurang gelak wehhh. :( Duduk dengan farah tak best, asyik kena buli je. Heeee :) And lastly. Acik : Good Luck ye. Have fun dekat tempat tempat baru :) Gonna to miss you.

P/S : Can't wait for Harry Potter And The Deathly Hallows part 2
      : Malam minggu :) Can't wait too
      : G-Shock from abang ! Abang you promise dah okay nak kasi this week ! So, ingat ! Kalau tak ~
        kena belanja chocolate setiap hari !


1 comment:

  1. Thanks weh.
    Love this post.
    Sedia kne ganyang ngan aq ye..
    Hohoho

    ReplyDelete