Wednesday, July 6, 2011

Kampung & Atok :(

Assalamualaikum :)

Heyya readers :) Okay, lama tak update blog, tak ada lah lama sangat act. Okay nampak tak tittle blog ni ?
Kampung ? Kenapakah ? Okay, now stay kampung for maybe one to two months. Bosan hoiii. Kenapa ? Okay    sebab nye, teman wan yang tinggal dua orang je dengan Aunty. Atok baru je meninggal 26/6 hari tu, baru je lagi belum sampai two weeks. Atok  i love you :) Okay even time atok ada aku tak close sangat dengan dia. Seriously, aku tak close dengan dia, kalau balik pun jarang sangat cakap, kalau cakap pun ajak dia makan ke, just macam tu je. Bukan dengan aku je dia tak close even dengan cucu-2 dia yang lain pun but eccept dengan adik aku , Hakim tu. Diaorg memang close sangat kalau balik tak terkira lah berapa kali Hakim tu kena pelukk.

  And hari atok meninggal tu hari Ahad, dalam pukul 1015 malam. And guys, Isnin tu aku ada Sukan Tahunan sekolah & Selasa pulak ada trip. Okay, kedua-2 nya di'cancel'kan. Nak buat macam mana.Act, sangat sedih sebab tak dapat attend sukan tu. Tapi atok lagi penting :) So, forget about sukan ke trip ke. Next year ada lagi. And now sekarang stay kampung *ayat putar-2 lah akma every day berulang alik tahu ? Dari kampung pukul 4am & after magrib balik kampung balik. Tak cukup tidur, balik sekolah usually tidur, but this time tak ada heeee, sebab kena settle kan hw semua dulu = ='

 Okay enough, erk yeah one more things blog nampak berubah kan ? Music tak ada ? Chat box pun dah tak ada ? Alright, coming soon balik yeahh. Hari tu ada something happen. Tu yang blog macam rumah tak siap tu. 




No comments:

Post a Comment